maandag 7 februari 2011

Deel 3: Mobistar

blijkbaar blijven de gegevens op de website van Mobistar staan, mijn abonnement is netjes gecorrigeerd.
wat ik wel vond van 1 van de mannen van Mobistar was dat hij de neiging had mij een duurder abonnement op te dringen dan ik nodig had omdat het toch aan de helft van de prijs was. 5€ en 30 min bellen is genoeg voor mij en hij ging mij een 15€ abo aanbieden voor tijdelijk 7,5€.
mijn tweede gsm heeft nu een 25€ (tijdelijk 12,5€) abonnement wat klopt met het verbruik.
dat abonnement is nog niet geactiveerd en voor info moet je 5000 bellen.
verdorie... in plaats dat hij overgaat op Tempo betaalkaart is mijn tweede gsm gewoon afgesloten, nummer weg ook, ik had nogthans gezegd, opzeg MET NUMMERBEHOUD,... Mobistar gaat het nummer terugvragen... klote...gelukkig was het nummer nog beschikbaar en zijn we weer weg voor 2 jaar ;-)